Διαδικασία παραπομπής (σχολεία με ΕΔΥ)

Σε περίπτωση πρώτης αξιολόγησης

  1. Εντοπισμός εκπαιδευτικών ή ψυχοκοινωνικών αναγκών
    • Οι εκπαιδευτικοί ή οι γονείς/κηδεμόνες εντοπίζουν εάν κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες.
  2. Ενημερώνεται η Δ/νση του Σχολείου και προτείνεται σύγκληση του Συλλόγου Διδασκόντων, όπου και αποφασίζεται η παραπομπή στην ΕΔΥ του σχολείου (βλ, 5Α “Υπόδειγμα πράξης προτεραιοτήτων ΕΔΥ”)
  3. Ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή καλείται από την ΕΔΥ του σχολείου για να υποβάλλει αίτημα, όπου θα συναινεί στην έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης ή υποστήριξης του μαθητή. (βλ. 5Β”Πρωτόκολλο συνεργασίας ΕΔΥ και οικογένειας”)
  4. Συντάσσεται και εφαρμόζεται το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης σε συνεργασία με την οικογένεια με ευθύνη της ΕΔΥ όπου υπάρχει, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό και την οικογένεια του/της μαθητή/τριας. (βλ. 3.”Βραχυχρόνιο Τριμηνιαίο Πρόγραμμα Παρέμβασης”)
  5. Αν μετά την εφαρμογή του Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης, συνεχίζει να υφίσταται η ανάγκη για αξιολόγηση του μαθητή, ή εάν το επιθυμεί ο γονέας, το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕΔΑΣΥ:
    • Περιγραφή της εκπαιδευτικής παρέμβασης που έγινε πριν την παραπομπή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. χρησιμοποιώντας είτε:
    • Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με αιτιολογημένη εισήγηση προς το ΚΕΔΑΣΥ, από την οποία να προκύπτει ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή και τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών (βλ. 4.“Πράξη Παραπομπής”)
    • Δείγμα γραπτών του μαθητή/τριας από θεωρητικά/γλωσσικά και θετικά μαθήματα
    • Άλλα έντυπα που έχει σημειώσει ο γονιός στην αίτησή του ότι επιθυμεί να επισυνάψει
  6. Το ΚΕΔΑΣΥ ορίζει το χρόνο αξιολόγησης σύμφωνα με τον εκάστοτε προγραμματισμό και καλεί τους γονείς/κηδεμόνες για να οριστούν οι ημερομηνίες αξιολόγησης. Η αξιολόγηση περιλαμβάνει:
    • Συνάντηση των γονέων/κηδεμόνων με Κοινωνικό Λειτουργό
    • Εκπαιδευτική αξιολόγηση
    • Ψυχολογική αξιολόγηση
    • Εάν χρειάζεται, αξιολόγηση από λογοθεραπευτή ή άλλο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ
  7. Η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΑΣΥ εκδίδει γνωμάτευση, συνοδευόμενη με προτάσεις. Η αξιολογική έκθεση επιδίδεται στον γονέα / κηδεμόνα, ο οποίος με δική του ευθύνη τη διακινεί προς το σχολείο ή άλλους φορείς.

Σε περίπτωση επαναξιολόγησης

  1. Το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕΔΑΣΥ:
Μετάβαση στο περιεχόμενο