Διαδικασία παραπομπής (σχολεία χωρίς ΕΔΥ)

Σε περίπτωση πρώτης αξιολόγησης

  1. Εντοπισμός εκπαιδευτικών ή ψυχοκοινωνικών αναγκών
    • Οι εκπαιδευτικοί ή οι γονείς/κηδεμόνες εντοπίζουν εάν κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες.
  2. Ενημερώνεται η Δ/νση του Σχολείου και προτείνεται σύγκληση του Συλλόγου Διδασκόντων, όπου και αποφασίζεται η παραπομπή εφόσον δεν έχει συσταθεί ΕΔΥ, στην Ομάδα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης του σχολείου (Εγκύκλιος 32078 /ΓΔ4, 28-2-2019, Εγκύκλιος 220703 /Δ3, 21/12/2018).
  3. Ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή καλείται από την Ομάδα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης του σχολείου για να υποβάλλει απλό αίτημα, όπου θα συναινεί στην έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης ή υποστήριξης του μαθητή.
  4. Συντάσσεται και εφαρμόζεται το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης σε συνεργασία με την οικογένεια με ευθύνη της Ομάδας Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, σε συνεργασία με την οικογένεια του/της μαθητή/τριας και με την υποστήριξη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (βλ. 3.”Βραχυχρόνιο Τριμηνιαίο Πρόγραμμα Παρέμβασης”)
  5. Αν μετά την εφαρμογή του Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης, συνεχίζει να υφίσταται η ανάγκη για αξιολόγηση του μαθητή, ή εάν το επιθυμεί ο γονέας, το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.:
    • Αίτηση του γονέα προς το ΚΕΔΑΣΥ για αξιολόγηση (βλ. 1.”Αίτηση αξιολόγησης/επαναξιολόγησης”)
    • Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με αιτιολογημένη εισήγηση προς το ΚΕΔΑΣΥ, από την οποία να προκύπτει ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή και τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών (βλ. 4.”Πράξη Παραπομπής”)
    • Η Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση για το μαθητή / τη μαθήτρια (βλ. 2.”Παιδαγωγική Περιγραφική Έκθεση”)
    • Περιγραφή της εκπαιδευτικής παρέμβασης που έγινε πριν την παραπομπή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. χρησιμοποιώντας είτε:
    • Δείγμα γραπτών του μαθητή/τριας από θεωρητικά/γλωσσικά και θετικά μαθήματα
    • Άλλα έντυπα που έχει σημειώσει ο γονιός στην αίτησή του ότι επιθυμεί να επισυνάψει
  6. Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ορίζει το χρόνο αξιολόγησης σύμφωνα με τον εκάστοτε προγραμματισμό και καλεί τους γονείς/κηδεμόνες για να οριστούν οι ημερομηνίες αξιολόγησης. Η αξιολόγηση περιλαμβάνει:
    • Συνάντηση των γονέων/κηδεμόνων με Κοινωνικό Λειτουργό
    • Εκπαιδευτική αξιολόγηση
    • Ψυχολογική αξιολόγηση
    • Εάν χρειάζεται, αξιολόγηση από λογοθεραπευτή ή άλλο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ
  7. Η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εκδίδει γνωμάτευση, συνοδευόμενη με προτάσεις. Η αξιολογική έκθεση επιδίδεται στον γονέα / κηδεμόνα, ο οποίος με δική του ευθύνη τη διακινεί προς το σχολείο ή άλλους φορείς.

Σε περίπτωση επαναξιολόγησης

  1. Το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕΔΑΣΥ:
    • Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση για τον μαθητή / την μαθήτρια (βλ. 2.“Παιδαγωγική Περιγραφική Έκθεση”)
    • Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων προς το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (βλ. 4.“Πράξη Παραπομπής”)
    • Δείγμα γραπτών του μαθητή/τριας από θεωρητικά/γλωσσικά και θετικά μαθήματα
    • Άλλα έντυπα που έχει σημειώσει ο γονιός στην αίτησή του ότι επιθυμεί να επισυνάψει
Μετάβαση στο περιεχόμενο